دیوید آگیلوی پدر علم بازاریابی دنیا هنوز هم بعد از این همه سال حرف زیادی برای گفتن دارد. نظریههای بازاریابی تقریبا هر ۱۰ سال تغییر میکنند، مگر اینکه شما دیوید آگیلوی » باشید و نظرات شما برای مدتی طولانی نزدیک به یک قرن، قابل اتکا باشند. با اینکه بیش از ۱۵ سال از مرگ او میگذرد، ایدههای دیوید آگیلوی دربارهی بازاریابی، امروز به همان اندازه کاربرد دارند که در زمان تأسیس آگیلوی و مادر» در ۱۹۴۸ سودمند بودند. کرونا و کسبوکار
ویژگی های یک قرارداد خوب
کرونا و بازار سرمایه ایران
دیوید ,سال ,بازاریابی ,آگیلوی ,علم ,پدر ,دیوید آگیلوی ,علم بازاریابی ,بازاریابی دنیا ,پدر علم ,مرگ او
درباره این سایت