علم بازاریابی نیز مانند سایر ابزار و مهارتهای تجارت بیتاثیر از ظهور هوش مصنوعی نبوده است. اما هوش مصنوعی چه نقشی در بازاریابی دیجیتال میتواند داشته باشد؟ امروزه هوش مصنوعی تبدیل به یکی از ضروریترین عناصر تجارت شده و در بسیاری از پلتفرمها و اپلیکیشنها جای خود را باز کرده است. بازاریابی دیجیتال نیز یکی از حوزههایی است که با ورود هوش مصنوعی بسیاری از چالشهای آن رفع شده و دچار تغییر و تحول شده است. کرونا و کسبوکار
ویژگی های یک قرارداد خوب
کرونا و بازار سرمایه ایران
مصنوعی ,هوش ,بازاریابی ,دیجیتال ,بسیاری ,نیز ,هوش مصنوعی ,بازاریابی دیجیتال ,بسیاری از ,یکی از ,شده و
درباره این سایت